Kelebek DesignKELEBEK DESİGN

20 Temmuz 2014 Pazar

Gül Desenli Ahşap Boyama Tepsiler

 Çok heves ettim bende tepsi boyadım, bu aralar cam boyama şimdi ahşap boyama diye gidiyor.İkili ahşap tepsi aldım.Akrilik boyam zaten vardı, yine pom pom fırça kullandım.Gül desenli peçetem ah ah ince ince fiğürler tabi kesmek çok zahmetli oldu ama sonucu çok beğendim.
Ahşap tepsiyi zımparalayıp ıslak mendille güzelce sildim.Akrilik boya ile boyadım 4 kat.Renk ayrım yerlerinde kağıt bant kullandım.Çok zahmetli oldu.Boya kuruduktan sonra peçete dekupajı uyguladım.

 Kenarlarına da peçete dekupajı ve minik puantiyeler kondurdum.Vernikleyip, kulplarına kurdeladan fiyonk yapıp tepsiyi tamamladım.Küçük olan boyutu:19x29, büyük olanın boyutu:24x34  Ben bayıldım, yapmak isteyen arkadaşlarım kolay gelsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder